Twinmotion 2020 – nowe możliwości

[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_custom_heading text=”Twinmotion 2020 – nowe możliwości” font_container=”tag:h2|font_size:30|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][TS-VCSC-Youtube content_youtube=”https://youtu.be/uI6LTwBozhs”][vc_column_text]

Dzięki wysokiej jakości obiektom drzew oraz ludzi, bardziej realistycznemu oświetleniu oraz nowym opcjom prezentacji i opisywania projektu, szybka i łatwa wizualizacja architektoniczna w czasie rzeczywistym zyskuje zupełnie nowy wymiar.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+UDOSKONALONE OŚWIETLENIE I RENDERING

Ulepszone cienie i oświetlenie fizyczne

Nowa metoda globalnego oświetlenia (SSGI) do dynamicznego oświetlenia pośredniego, a także ustawienia oświetlenia bazowego i cieni lepiej dopasowują się do oświetlenia fizycznego, oferując tym samym znacznie wyższą jakość końcowych wizualizacji.[/vc_column_text][vc_column_text]

Fizyczne niebo

Dodaliśmy Nnowy, fizyczny model atmosferyczny słońca i nieba, umożliwiający tworzenie bardziej realistycznych i dokładnych renderingów zewnętrznych w różnych miejscach, porach roku i o różnych porach dnia, w tym o zachodzie słońca.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1697″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Światła powierzchniowe

Nowa funkcja światła powierzchniowego precyzyjnie symuluje emisję światła z dużych powierzchni, takich jak panele sufitowe lub duże okna, które wypełniają przestrzeń światłem rozproszonym.[/vc_column_text][vc_column_text]

Światła objętościowe

Nowa opcja Haze na światłach rozproszonych i punktowych pozwala na tworzenie efektu promieni świetlnych widocznych przez unoszące się w powietrzu cząsteczki, takie jak mgła, pył czy dym.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1695″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Kinowa głębia ostrości

Efekt głębi ostrości w Twinmotion naśladuje efekt prawdziwej kamery, z ulepszoną jakością renderingu, nową kontrolą odległości oraz autofokusem.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1698″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+ULEPSZONY SYSTEM ROŚLINNOŚCI

Wysokiej jakości drzewa

Nowy zestaw drzew w wysokiej rozdzielczości przygotowany w znanym modelerze roślin 3D Xfrog. Każde drzewo, które ma kilka razy więcej wielokątów niż w poprzednich wersjach, występuje w trzech różnych fazach wzrostu i czterech porach roku. Rozdzielczość tekstur materiałów została zwiększona, a nowy dwustronny shader z rozproszeniem podpowierzchniowym oddaje efekt filtrowania światła przez liście. Efekty wiatru dla roślin są obecnie symulowane na poziomie pojedynczych liści.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1701″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Wysokiej jakości roślinność

Wiele modeli roślin zostało zastąpionych przez wysokiej jakości obiekty Quixel Megascans, w tym wszystkie krzewy.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1699″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Wzrost roślinności

Architekci i projektanci mogą teraz sprawdzić, w jaki sposób roślinność wpłynie na projekt architektoniczny w miarę jej rozwoju od pierwszego zasadzenia, kilka lat później, aż do osiągnięcia dojrzałości. Nowy suwak wzrostu skaluje pomiędzy trzema podanymi etapami wzrostu drzew, które są prezentowane poprzez jeden inteligentny obiekt.[/vc_column_text][vc_column_text]

Rozproszenie roślinności

Oprócz nanoszenia roślinności za pomocą pędzla, nowe narzędzie umożliwia automatyczne rozrzucenie roślinności na wybraną geometrię, np. Siatkę terenu, na dachy lub w szczelinach między kostką brukową.[/vc_column_text][vc_column_text]

Nowe opcje konfiguracji trawy

Teraz można zmienić wygląd trawników, pól i ogrodów, modyfikując opcje dotyczące wielkości, odcienia i suchości trawy, wpływu wiatru, znacznie zwiększając liczbę możliwych zmian.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1690″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Ulepszone wstawianie roślinności

Możesz teraz edytować gęstość roślinności i inne parametry po jej wstawieniu za pomocą narzędzia Vegetation Paint. Przyspiesza to proces wstawiania zróżnicowanej roślinności i umożliwia uzyskanie pożądanego efektu pracy bez konieczności rozpoczynania czynności od zera. System warstwowy pozwala na ukrywanie i odkrywanie roślinności w celu lepszego zarządzania złożonością sceny.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+WIERNIE ODWZOROWANI LUDZIE

Bardziej realistyczne ludzkie postacie

Wszystkie poprzednie animowane postaci 3D w Twinmotion zostały zastąpione wysokiej jakości skanami 3D z animacją ruchu. Każda z 62 nowych postaci posiada pięć wariantów ubioru. Ponadto pojawiły się 82 nowe postacie, które są również wysokiej jakości fotoskanami 3D. Wszystkie postacie pochodzą z firmy AXYZ Design, która od lat specjalizuje się w dostarczaniu modeli 3D ludzi na potrzeby wizualizacji architektonicznych.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” top_margin=”50px” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][divider line_type=”No Line”][image_with_animation image_url=”1694″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+SYNCHRONIZACJA Z PROGRAMEM RHINO JEDNYM KLIKNIĘCIEM

Nowa wtyczka Rhino Direct Link

Dodaliśmy Rhino do pakietów obsługiwanych przez funkcję Direct Link w Twinmotion. Pozwala ona na synchronizację sceny Rhino i Grasshoppera w Twinmotion za pomocą jednego kliknięcia. Organizacja i hierarchia projektu zostają zachowane, podczas gdy materiały natywne są automatycznie zastępowane przez materiały PBR Twinmotion.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+ROZSZERZONY ZESTAW NARZĘDZI DO PREZENTACJI I PRZEGLĄDU PROJEKTÓW

Prezenter Twinmotion

Twinmotion Presenter umożliwia udostępnienie indywidualnego projektu w samodzielnej przeglądarce jako lekkiego, skompresowanego pliku. W prosty sposób można utworzyć prezentację z wieloma widokami i nagranymi ścieżkami. Widoki mogą być ustawione jako swobodne, prowadzone lub zablokowane, co pozwala wybrać, czy widzowie mogą dowolnie zwiedzać projekt, oglądać go tylko z wybranych wcześniej pozycji, czy też odtwarzać wyrenderowaną, gotową animację.[/vc_column_text][vc_column_text]

Narzędzie do notatek

Możesz teraz dodawać adnotacje do elementów w swojej scenie za pomocą nowego narzędzia Note. Jest to przydatne do przekazywania uwag lub umieszczania informacji handlowych, takich jak nazwy marek i ceny różnych elementów. Adnotacje mogą być eksportowane do formatu BCF (standard IFC) a następnie ładowane do programów ARCHICAD, Revit lub wielu innych pakietów BIM.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” column_margin=”default” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” overlay_strength=”0.3″ column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][vc_column_text]

+NOWE OPCJE MATERIAŁÓW I TEKSTUR

Wideo jako materiał

Teraz możliwe jest importowanie wideo zakodowanego w H264 jako materiału, łącznie z użyciem ich kanałów alfa. Dzięki temu można na przykład ustawić włączony telewizor lub inne animowane elementy, takie jak migoczący ogień. Wideo zostanie zsynchronizowane, jeśli projekt zostanie następnie wyrenderowany jako wideo.[/vc_column_text][vc_column_text]

Materiał mrożonego szkła

Dodaliśmy nowy materiał Frosted Glass, ułatwiający symulację przezroczystej szyby, która rozprasza światło, np. w przypadku okna zapewniającego prywatność[/vc_column_text][vc_column_text]

Materiał emitujący światło

Ulepszony został materiał emitujący światło wykorzystuje globalne oświetlenie powierzchniowe, rozwiązanie idealne dla neonów, monitorów lub innych świecących obiektów.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1689″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px” margin_bottom=”25px”][vc_column_text]

Materiał X-Ray

Nowa opcja X-Ray dla materiałów Twinmotion pozwala zobaczyć fragmenty sceny zasłonięte przez inne obiekty. Tryb ten można łatwo włączać i wyłączać. Przykładowo, za pomocą tej funkcji można wizualizować położenie modelu instalacji MEP w elementach budynku, stropach czy ścianach, chwilowo zamieniając ich materiały na przezroczyste.[/vc_column_text][image_with_animation image_url=”1702″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” margin_top=”25px”][/vc_column][/vc_row]

MENU